+31 (0)10 747 00 61
9:00 - 21:00 (Ma - Vr) 12:00 - 18:00 (Za - Zo)
Vrijdag 20 april is onze winkel wegens een training gesloten, voorraad artikelen worden maandag 23 april verzonden.
(0 item)

- € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Wat te doen bij annuleren of retourneren?

ANNULEREN
 
Het annuleren van een bestelling is kostenloos.* 

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Slotendiscounter h/o Home Security XL V.O.F., hierna te noemen Slotendiscounter, reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom inclusief eventuele leveringskosten, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.
 
*Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde/bestelde producten, indien van toepassing aangegeven bij het desbetreffende product. Deze kunnen na het verstrekken van de opdracht niet meer worden geannuleerd.
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
 
Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk, indien van toepassing aangegeven bij het desbetreffende product. Het product kan alleen ongebruikt, (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde fabrieksverpakking en (indien mogelijk) in de originele verzendverpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.
 
Slotendiscounter vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de onderneming in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij Slotendiscounter aanbiedt het product zelf af te halen, mag er gewacht worden met terugbetalen tot het product is ontvangen of tot de consument aantoont dat het product is teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Slotendiscounter gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? 
Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres, een retourlabel kunt u via onze klantenservice aanvragen.
 
Wilt u een gedeelte van de bestelling retourneren? 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling is de aanvraag voor een retourlabel mogelijk, echter biedt Slotendiscounter slechts één gratis retourlabel per bestelling aan. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten voor het verzenden worden in dit geval niet gerestitueerd.
 
U krijgt bij het verkrijgen van het retourlabel van onze klantenservice instructies hoe en waar u het pakket kunt inleveren.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Slotendiscounter kenbaar te worden gemaakt. Gebruikt u hiervoor ons retourformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht. 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Slotendiscounter heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.
 
Retouradres:
Slotendiscounter h/o Home Security XL V.O.F.
Hankweg 15
2641 WV, Pijnacker
info@slotendiscounter.nl